  • Data: 2005-06-16 16:59:15
    Temat: Jak legalnie "zatrudnić" żonę?
    Od: "Jarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam DG. Żona chce mi pomagać odpowiadając na maile, telefony, itd.
    Wiadomo, im więcej zarobię, tym więcej oboje będziemy z tego mieli.

    Zastanawiam się tylko, jak to zrobić, żeby taka pomoc żony była w pełni
    legalna i żebym nie musiał płacić od niej ZUS-u.

    Chodzi o to, żeby żona mogła odpowiadać za mnie w imieniu firmy i podpisywać
    się normalnie swoim nazwiskiem.

    Może powinienem zatrudnić ją na 1/4 etatu? (To chyba wtedy nie wchodzi w
    KUP, prawda?)
    A może zlecenie?

    A może mógłbym po prostu uczynić ją przedstawicielem, reprezentantem, czy
    jak to się tam nazywa i nie ponosić z tego tytułu żadnych kosztów?

    Jak to zrobić, żeby było jak najtaniej? (i w pełni legalnie)