  • 1. Data: 2002-01-16 08:13:47
    Temat: Jak obecnie zlikwidowac dzialalnosc?
    Od: "---" <s...@g...pl>

    najchętniej wybrałbym zawieszenie ale słyszałem, że już nie ma czegoś
    takiego.

    jak zlikwidować działalnośc - w sensie ZUS / US / GUS etc. ?

    pzdr
    lkk()

  • 2. Data: 2002-01-16 20:01:56
    Temat: Re: Jak obecnie zlikwidowac dzialalnosc?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > najchętniej wybrałbym zawieszenie ale słyszałem, że już nie ma czegoś
    > takiego.

    Jak to nie ma??? Oczywiście że jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

  • 3. Data: 2002-01-16 20:24:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, --- wrote:

    >+ najchętniej wybrałbym zawieszenie ale słyszałem, że już nie ma czegoś
    >+ takiego.

    Goto news.google.com i zaawansowane szukanie.
    Wykład już tu był - *w jednym sensie* (chyba UM) nie ma,
    ale *w innym* (chyba US) nadal jest: pewien nie jestem
    więc SPRAWDŹ gdzie musisz "zastopować" w gdzie możesz
    zawiesić.
    dla porządku: rejestrację w UM reguluje INNA ustawa
    (Prawo Handlowe) niż w US/ZUS ! Stąd kfiatki... :)

    >+ pzdr
    >+ lkk()

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-01-18 00:56:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002 09:13:47 +0100, "---" <s...@g...pl> wrote:

    >najch?tniej wybra?bym zawieszenie ale s?ysza?em, ?e ju? nie ma czego?
    >takiego.

    Zawieszenie:
    a) Urząd Gminy -- wpis pozostaje, bo i czemu nie?

    b) US -- nic się nie dzieje, bo US rozlicza Cię z zakupów i sprzedaży.
    Możesz je mieć, możesz ich nie mieć, niezależnie od powodu. Vat-7 nie
    składasz, jeżeli nie ma sprzedaży/zakupu. Pit-5 niestety składasz
    niezależnie co miesiąc, bo to składasz jako Ty, a nie jako DG.

    c) ZUS -- tutaj występuje typowe zawieszenie. Składasz druczek
    wyrejestrowania, ALE ZE SPECJALNYM kodem, który mówi, że przestajesz
    działać tylko chwilowo i że DG nie przestaje być wpisana do ewidencji!
    Dzięki temu za okres zawieszenia nie płacisz haraczu do ZUSu.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)