  • 1. Data: 2002-01-16 08:01:41
    Temat: rejestracja dzialnosci?
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    czy ktos moze mi odpowiedziec na proste pytanie:
    Od kiedy bedzie mozna zakladac rejestrowac nowa dzialalnosc gospodarcza?
    W bydgoskim urzedzie miejskim powiedzieli mi, ze od 24 stycznia...
    pzdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-01-16 09:51:18
    Temat: Re: rejestracja dzialnosci?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "MTG" <m...@h...pl> wrote in message news:a23bsg$2sv$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Od kiedy bedzie mozna zakladac rejestrowac nowa dzialalnosc gospodarcza?
    > W bydgoskim urzedzie miejskim powiedzieli mi, ze od 24 stycznia...

    Przeciez juz panu w urzedzie odpowiedzieli.....

    W URZEDZIE bedzie mozna dopiero od... bo ustawa, ktora pozwala to DALEJ
    (po 31.12.2001) robic ukazala sie dopiero w tym roku (dz. ustaw Nr 1. z
    2002)
    i wchodzi w zycie 14 dni od ogloszenia.

    wg obowiazujacej do tego dnia ustawy od nowego roku rejestruje sie w KRS.
    Tylko nie wiem, czy jesli Pan zlozy wniosek do KRS to czy nie przesla po 24
    do gminy.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-16 13:55:09
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > Przeciez juz panu w urzedzie odpowiedzieli.....

    Problem jest w tym ze kazdy Urzad gada inaczej. Mnie powiedzieli bym sie
    zglosil ostatniego dnia stycznia br.

    pozdrawiam
    waldi

  • 4. Data: 2002-01-16 14:17:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "waldemar" <[...]

    > Problem jest w tym ze kazdy Urzad gada inaczej. Mnie powiedzieli bym sie
    > zglosil ostatniego dnia stycznia br.

    nie poznal Pan zartu?

    kazdy urzad gadal inazcej pewnie dlatego, ze w roznym czasie Pan zadawal
    pytania.

    wzmiankowany dz. ustaw mial wyjsc 8. 01. 2002, ale nie wiem czy dokladnie
    wtedy wyszedl.
    A dokad urzednik nie wiedzial, nie mogl powiedziec. A dokad prezydent nie
    podpisal,
    to juz wcale nie bylo wiadomo....

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-01-16 16:13:12
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > nie poznal Pan zartu?
    >
    > kazdy urzad gadal inazcej pewnie dlatego, ze w roznym czasie Pan zadawal
    > pytania.

    To tez mial byc zart?

    pozdrawiam
    waldi

  • 6. Data: 2002-01-16 20:21:17
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, waldemar wrote:
    [...Bogusławowi...]
> [...]
    >+ >
    >+ > kazdy urzad gadal inazcej pewnie dlatego, ze w roznym czasie Pan zadawal

    Nie - w miarę zrozwoju sytuacji (a to Senat przeczytał, a to
    prezydent dostał i powiedział/nie powiedział że podpisze/się
    zastanowi) *prawdopodobny* termin wejścia ustawy w życie
    się zmieniał. Niestety, nasze prawo nie przewiduje zakazu
    produkowania (faktycznych) luk prawnych.
    Formalnie luki nie było - można było zgłosić sprzedaż
    pietruszki do KRS... :(

    >+ pozdrawiam
    >+ waldi

    Pozdrowienia, Gotfryd