  • 1. Data: 2002-01-16 07:07:37
    Temat: Zawieszona dzialal. - a wybor formy opodat.
    Od: "Szoti" <k...@w...pl>

    W 2001 r przez kilka miesiecy mialem zalozona dzialalnosc gosp. (ryczalt)
    pozniej ja zawiesilem na czas nieokreslony i podjalem prace na podst umowy o
    prace. Czy w zwiazku z tym ze mam zawieszona dzialalnosc tez musze skaladac
    wybor formy opodatkowania?
    Tak naprawde nie wiem co musze jeszcze zlozyc oprocz PIT-28??
    Pomozcie
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-16 13:37:09
    Temat: Re: Zawieszona dzialal. - a wybor formy opodat.
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    PIT-28 trzeba złożyć. Trzeba też złożyć zawiadomienie o wyborze formy
    opodatkowania - zawieszenie działalności nie zwalnia z żadnych terminów i
    obowiązków podatkowych.
    A poza tym, to nic mi nie przychodzi do głowy...