  • 1. Data: 2003-04-17 08:00:11
    Temat: Jak obliczyc netto znajac brutto?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@N...pl>

    Witam

    1.
    Chodzi mi konkretnie o to jaka jest wyplata "na reke"
    jesli brutto wynosi 800 PLN.
    2.
    Czy przy kwocie 800 PLN brutto, wyplata "na reke"
    wynosi tyle samo w przypadku umowy o prace co
    w przypadku umowy o dzielo?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

  • 2. Data: 2003-04-17 09:18:09
    Temat: Re: Jak obliczyc netto znajac brutto?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Leszek.Pawlisz na pl.soc.prawo.podatki se coś napisał(a), a ja teraz
    odpowiadam:

    > 1.
    > Chodzi mi konkretnie o to jaka jest wyplata "na reke"
    > jesli brutto wynosi 800 PLN.

    Zależy to od wielu czynników. Kosztu uzyskania, rodzaj umowy itp.

    > 2.
    > Czy przy kwocie 800 PLN brutto, wyplata "na reke"
    > wynosi tyle samo w przypadku umowy o prace co
    > w przypadku umowy o dzielo?

    Nie. Przecież w OoD nie ma ZUSu, więc dostaniesz więcej.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 3. Data: 2003-04-17 10:25:26
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Leszek.Pawlisz" <l...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > 2.
    > Czy przy kwocie 800 PLN brutto, wyplata "na reke"
    > wynosi tyle samo w przypadku umowy o prace co

    http://www.infor.pl/kalkulatory

    kalkulator brutto-netto polecam

    --
    pozdrawiam