  • 1. Data: 2002-02-17 15:52:27
    Temat: Jak odpowiadać na posty.
    Od: "Milo" <m...@w...pl>

    Kochani, wiele osób tu obecnych tego pewnie nie wie ale ODPOWIADA SIE POD
    POSTAMI. TO PODSTAWA TZW NETYKIETY. Uzywając grup dyskusyjnych należałoby to
    wiedzieć.

    .
    Et in arcadia ego

  • 2. Data: 2002-02-17 17:25:23
    Temat: Re: Jak odpowiadać na posty.
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Milo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kochani, wiele osób tu obecnych tego pewnie nie wie ale ODPOWIADA SIE POD
    > POSTAMI. TO PODSTAWA TZW NETYKIETY. Uzywając grup dyskusyjnych należałoby
    > wiedzieć.

    Zgadza sie, nie pisze sie rowniez duzymi literami.
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2002-02-18 07:39:42
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-17 18:25, Użytkownik Kiciek napisał:
    > Użytkownik "Milo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie, nie pisze sie rowniez duzymi literami.
    > Pozdrowienia
    Nie pisze się dużymi literami, chyba że sytuacja tego wymaga.
    Ale fakt że lepsze jest używanie _podkreślenia_.
    Pożądny czytnik pokazuje takie oznaczenie jako tekst podkreślony.
    Ponadto sygnatura powinna być oddzielona od tekstu wierszem z dwoma
    myślnikami.
    _Pożądny_ _czytnik_ oddziela wtedy sygnature od teksu poziomą linią.
    Poprawne skonfigurowanie czytnika to tez część netykiety

    Maddy
    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-02-18 10:09:57
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Nie pisze się dużymi literami, chyba że sytuacja tego wymaga.
    > Ale fakt że lepsze jest używanie _podkreślenia_.
    > _Pożądny_ _czytnik_ oddziela wtedy sygnature od teksu poziomą linią.

    1. duze litery oznaczaja krzyk,
    2. do podkreslania mozna uzywac tez *gwiazdek*
    3. uwazam, ze operator podkreslenia jest laczny tzn.
    _a_ _b_ = _a b_
    (gdzie a, b - dowolne, niepuste slowa nad alfabetem)

  • 5. Data: 2002-02-18 14:05:05
    Od: "Milo" <m...@w...pl>

    I TNIJCIE POSTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 6. Data: 2002-02-18 15:22:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002, Kiciek wrote:

> [...]
    [...]
    >+ Zgadza sie, nie pisze sie rowniez duzymi literami.

    ...chyba że się krzyczy.
    A ja TEŻ MIAŁEM ZAMIAR KRZYCZEĆ żeby "pod"... no i żeby ciąć :)

    >+ Pozdrowienia

    Wzajemnie !
    - Gotfryd

  • 7. Data: 2002-02-18 16:09:17
    Temat: Re[2]: Jak odpowiadać na posty.
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj Kiciek,

    W Twoim liście datowanym 17 lutego 2002 (18:25:23) można przeczytać:

    dużymi literami się krzyczy !

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 8. Data: 2002-02-18 16:35:38
    Temat: Re: Re[2]: Jak odpowiadać na posty.
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    > dużymi literami się krzyczy !

    Owszem - ale to z kolei nie wypada i narusza juz nie netykiete, tylko
    etykiete.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-02-18 16:42:34
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Owszem - ale to z kolei nie wypada i narusza juz nie netykiete, tylko
    > etykiete.

    a moglbys podac podstawe prawna?

  • 10. Data: 2002-02-18 16:47:29
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@i...pl:

> [...]
    > _Pożądny_ _czytnik_ oddziela wtedy sygnature od teksu poziomą linią.
    > Poprawne skonfigurowanie czytnika to tez część netykiety

    Gwoli ścisłości to sygnaturę oddzielamy delimiterem "-- " a nie "--" w
    związku z czym np. Twoja sygnaturka jest oddzielona niepoprawnie. A mój
    *poprawnie skonfigurowany* czytnik nie oddziela sygnaturki poziomą linią
    tylko pokazują ją innym kolorem i krojem czcionki :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton