  • 1. Data: 2005-07-05 14:36:14
    Temat: Jak odzyskać pieniądze...?
    Od: Marlej<m...@o...pl>

    Witam. Pracowałem około cztery miesią ce temu w firemir"Sagrus". Była to firma,
    która zbierała zamówienia dla Telekomunikacji Polskiej. Podpisałem umowe na
    zlecenie, tzn. ile przyniose zamówień tyle powinienem dostać pieniędzy. Wyszło
    tak, że dostawałem pieniądze tylko za "realizacje" zamówień, która była marnym
    procentem z tego co przynosiłem. Teraz firma"Sagrus" przepadła jak kamfora.
    Umowa została tak sformułowana, że powinienem dostawać pieniądze za
    przyniesione zamówienia, a nie za "realizacje". Umowa wygasła z dniem 30 czerwca
    br. Posiadam ubrania firmowe TP S.A. identyfikator, upoważnienie pisemne oraz
    oczywiście umowe. Chciałbym sie dowiedzieć jak moge odzyskać pieniądze, które mi
    się należą? Do kogo mam się zwrócić i kto może mi pomóc. Proszę o poradę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-06 10:13:57
    Temat: Re: Jak odzyskać pieniądze...?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Jul 2005, Marlej wrote:

    >+ się należą? Do kogo mam się zwrócić i kto może mi pomóc. Proszę o poradę.

    1. IMO NTG - nie pytasz o podatki... Powinno iść na .prawo !
    2. Porady udzielić może tylko osoba uprawniona - w twoim przypadku
    raczej prawnik. Nie sądzę żeby chciał "za darmo"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)