    From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak pod jedna fakture podpiac kilka rzeczy?
    Date: Thu, 2 Aug 2007 09:43:00 +0200

    Mam taki dylemat, a mianowicie kupuje kilka rzeczy jako towary handlowe, ale
    z kilku takich tworze jedna rzecz i chce ja odsprzedac jako juz jedna. Np.
    pod nazwa "zestaw do...". Pytanie jak to ujac, by pozniej sie wszystko
    zgadzalo. Tesc mi podpowiada, zeby sobie na odwrocie kopii faktury napisac
    adnotacje, ze na pozycje nr x "zestaw do..." skladaja sie:
    1. xxx
    2. xxx
    3. xxx
    Czy cos takiego jest prawidlowe, bo jakos mi sie wydaje, ze powinno sie
    jednak to troche inaczej zalatwiac, w poprzedniej firmie, gdzie bylam tylko
    pracownikiem, ksiegowa wystawiala sobie jakies dokumenty wew. w takich
    przypadkach wiec jak w koncu byc powinno? Czy ktos ma podobna sytuacje i jak
    sobie radzi? Ew. gdzie tego w necie szukac, bo jeszcze nie udalo mi sie
    znalezc dokladnie tego czego szukam?

    --
    pozdr,
    ewka