eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Jak pod jedna fakture podpiac kilka rzeczy?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2007-08-02 07:43:00
    Temat: Jak pod jedna fakture podpiac kilka rzeczy?
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Mam taki dylemat, a mianowicie kupuje kilka rzeczy jako towary handlowe, ale
    z kilku takich tworze jedna rzecz i chce ja odsprzedac jako juz jedna. Np.
    pod nazwa "zestaw do...". Pytanie jak to ujac, by pozniej sie wszystko
    zgadzalo. Tesc mi podpowiada, zeby sobie na odwrocie kopii faktury napisac
    adnotacje, ze na pozycje nr x "zestaw do..." skladaja sie:
    1. xxx
    2. xxx
    3. xxx
    Czy cos takiego jest prawidlowe, bo jakos mi sie wydaje, ze powinno sie
    jednak to troche inaczej zalatwiac, w poprzedniej firmie, gdzie bylam tylko
    pracownikiem, ksiegowa wystawiala sobie jakies dokumenty wew. w takich
    przypadkach wiec jak w koncu byc powinno? Czy ktos ma podobna sytuacje i jak
    sobie radzi? Ew. gdzie tego w necie szukac, bo jeszcze nie udalo mi sie
    znalezc dokladnie tego czego szukam?

    --
    pozdr,
    ewka



  • 2. Data: 2007-08-02 07:51:46
    Temat: Re: Jak pod jedna fakture podpiac kilka rzeczy?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-08-2007 o 09:43:00 ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam taki dylemat, a mianowicie kupuje kilka rzeczy jako towary handlowe,
    > ale
    > z kilku takich tworze jedna rzecz i chce ja odsprzedac jako juz jedna.
    > Np.
    > pod nazwa "zestaw do...". Pytanie jak to ujac, by pozniej sie wszystko
    > zgadzalo. Tesc mi podpowiada, zeby sobie na odwrocie kopii faktury
    > napisac
    > adnotacje, ze na pozycje nr x "zestaw do..." skladaja sie:
    > 1. xxx
    > 2. xxx
    > 3. xxx
    > Czy cos takiego jest prawidlowe, bo jakos mi sie wydaje, ze powinno sie
    > jednak to troche inaczej zalatwiac, w poprzedniej firmie, gdzie bylam
    > tylko
    > pracownikiem, ksiegowa wystawiala sobie jakies dokumenty wew. w takich
    > przypadkach wiec jak w koncu byc powinno? Czy ktos ma podobna sytuacje i
    > jak
    > sobie radzi? Ew. gdzie tego w necie szukac, bo jeszcze nie udalo mi sie
    > znalezc dokladnie tego czego szukam?
    >

    Przy KPiR? To faktycznie wystarczy jakąś adnotację zrobić żeby sie
    zgadzało.


  • 3. Data: 2007-08-02 08:33:39
    Temat: Re: Jak pod jedna fakture podpiac kilka rzeczy?
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.twe9gkavipkhj4@unk.compnet.com.pl...
    > Dnia 02-08-2007 o 09:43:00 ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    >> Mam taki dylemat, a mianowicie kupuje kilka rzeczy jako towary handlowe,
    >> ale
    >> z kilku takich tworze jedna rzecz i chce ja odsprzedac jako juz jedna.
    >> Np.
    >> pod nazwa "zestaw do...". Pytanie jak to ujac, by pozniej sie wszystko
    >> zgadzalo. Tesc mi podpowiada, zeby sobie na odwrocie kopii faktury
    >> napisac
    >> adnotacje, ze na pozycje nr x "zestaw do..." skladaja sie:
    >> 1. xxx
    >> 2. xxx
    >> 3. xxx
    >> Czy cos takiego jest prawidlowe, bo jakos mi sie wydaje, ze powinno sie
    >> jednak to troche inaczej zalatwiac, w poprzedniej firmie, gdzie bylam
    >> tylko
    >> pracownikiem, ksiegowa wystawiala sobie jakies dokumenty wew. w takich
    >> przypadkach wiec jak w koncu byc powinno? Czy ktos ma podobna sytuacje i
    >> jak
    >> sobie radzi? Ew. gdzie tego w necie szukac, bo jeszcze nie udalo mi sie
    >> znalezc dokladnie tego czego szukam?
    >>
    >
    > Przy KPiR? To faktycznie wystarczy jakąś adnotację zrobić żeby sie
    > zgadzało.

    A tak zapomnialam dopisac, DG, KPiR, VAT. Czyli tak jak poradzil tesc jest
    ok? I nie bedize pozniej w razie kontroli tlumaczenia co sie stalo z
    niektorymi towarami?

    --
    pozdr,
    ewka



  • 4. Data: 2007-08-02 09:12:14
    Temat: Re: Jak pod jedna fakture podpiac kilka rzeczy?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-08-2007 o 10:33:39 ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > news:op.twe9gkavipkhj4@unk.compnet.com.pl...
    >> Dnia 02-08-2007 o 09:43:00 ewka <e...@p...onet.pl> napisa?(a):
    >>
    >>> Mam taki dylemat, a mianowicie kupuje kilka rzeczy jako towary
    >>> handlowe,
    >>> ale
    >>> z kilku takich tworze jedna rzecz i chce ja odsprzedac jako juz jedna.
    >>> Np.
    >>> pod nazwa "zestaw do...". Pytanie jak to ujac, by pozniej sie wszystko
    >>> zgadzalo. Tesc mi podpowiada, zeby sobie na odwrocie kopii faktury
    >>> napisac
    >>> adnotacje, ze na pozycje nr x "zestaw do..." skladaja sie:
    >>> 1. xxx
    >>> 2. xxx
    >>> 3. xxx
    >>> Czy cos takiego jest prawidlowe, bo jakos mi sie wydaje, ze powinno sie
    >>> jednak to troche inaczej zalatwiac, w poprzedniej firmie, gdzie bylam
    >>> tylko
    >>> pracownikiem, ksiegowa wystawiala sobie jakies dokumenty wew. w takich
    >>> przypadkach wiec jak w koncu byc powinno? Czy ktos ma podobna sytuacje
    >>> i
    >>> jak
    >>> sobie radzi? Ew. gdzie tego w necie szukac, bo jeszcze nie udalo mi sie
    >>> znalezc dokladnie tego czego szukam?
    >>>
    >>
    >> Przy KPiR? To faktycznie wystarczy jak?? adnotacj? zrobiae ?eby sie
    >> zgadza?o.
    >
    > A tak zapomnialam dopisac, DG, KPiR, VAT. Czyli tak jak poradzil tesc
    > jest
    > ok? I nie bedize pozniej w razie kontroli tlumaczenia co sie stalo z
    > niektorymi towarami?
    >

    Zakupy wpisałaś zgodnie z rozporządzeniem?
    Sprzedaż wspisana prawidłowo?
    To od strony rzetelności i niewadliwości wszystko gra.
    Więc żeby kontroll nie szukała igły możesz opisać na fakturze co i jak i
    tyle,
    chociaż IMVHO nie czsami trochę wysilić ;)


  • 5. Data: 2007-08-02 09:18:05
    Temat: Re: Jak pod jedna fakture podpiac kilka rzeczy?
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.twfc6oa7ipkhj4@unk.compnet.com.pl...
    > Dnia 02-08-2007 o 10:33:39 ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    >> U?ytkownik <t...@o...pl> napisa3 w wiadomo?ci
    >> news:op.twe9gkavipkhj4@unk.compnet.com.pl...
    >>> Dnia 02-08-2007 o 09:43:00 ewka <e...@p...onet.pl> napisa3(a):
    >>>
    >>>> Mam taki dylemat, a mianowicie kupuje kilka rzeczy jako towary
    >>>> handlowe,
    >>>> ale
    >>>> z kilku takich tworze jedna rzecz i chce ja odsprzedac jako juz jedna.
    >>>> Np.
    >>>> pod nazwa "zestaw do...". Pytanie jak to ujac, by pozniej sie wszystko
    >>>> zgadzalo. Tesc mi podpowiada, zeby sobie na odwrocie kopii faktury
    >>>> napisac
    >>>> adnotacje, ze na pozycje nr x "zestaw do..." skladaja sie:
    >>>> 1. xxx
    >>>> 2. xxx
    >>>> 3. xxx
    >>>> Czy cos takiego jest prawidlowe, bo jakos mi sie wydaje, ze powinno sie
    >>>> jednak to troche inaczej zalatwiac, w poprzedniej firmie, gdzie bylam
    >>>> tylko
    >>>> pracownikiem, ksiegowa wystawiala sobie jakies dokumenty wew. w takich
    >>>> przypadkach wiec jak w koncu byc powinno? Czy ktos ma podobna sytuacje
    >>>> i
    >>>> jak
    >>>> sobie radzi? Ew. gdzie tego w necie szukac, bo jeszcze nie udalo mi sie
    >>>> znalezc dokladnie tego czego szukam?
    >>>>
    >>>
    >>> Przy KPiR? To faktycznie wystarczy jak?? adnotacje zrobia ?eby sie
    >>> zgadza3o.
    >>
    >> A tak zapomnialam dopisac, DG, KPiR, VAT. Czyli tak jak poradzil tesc
    >> jest
    >> ok? I nie bedize pozniej w razie kontroli tlumaczenia co sie stalo z
    >> niektorymi towarami?
    >>
    >
    > Zakupy wpisałaś zgodnie z rozporządzeniem?
    > Sprzedaż wspisana prawidłowo?
    > To od strony rzetelności i niewadliwości wszystko gra.
    > Więc żeby kontroll nie szukała igły możesz opisać na fakturze co i jak i
    > tyle,

    No to tyle, czyli wszystko gra jak nalezy. Dzieki za podp.

    --
    pozdr,
    ewka


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1