    From: "Michał" <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak radzicie
    Date: 12 May 2006 12:46:30 +0200

    Prowadze działalnosc od 2001 roku i teraz wiem ze w latach 2001-2003 mam kilka
    drobnych bledów na szczescie na maja niekorzysc (tak mi sie wydaje) od 2004 roku
    prowadze ksiege sumiennie (nie sam tylko przez biuro rachunkowe) ale tu mam
    pytanie czy na moim miejscu zrobilibyscie korekte do roku 2001-2003 czy zosatwic
    nie zwracac na siebie uwagi. Nadmienie ze teraz place naprawde duze podatki i
    jestem z US na czysto.
    Moje pytanie wzieło sie stad ze jakis inny grupowicz mial kontrole za rok 2000 i
    chyba nie ejst prawda to ze tyle lat wstecz Uzedom niechce sie zagladac do ksiag.
    Pozdrawiam proszac o sugestie co powinienem zrobic
    Michał