  • 1. Data: 2006-05-12 10:46:30
    Temat: Jak radzicie
    Od: "Michał" <r...@b...pl>

    Prowadze działalnosc od 2001 roku i teraz wiem ze w latach 2001-2003 mam kilka
    drobnych bledów na szczescie na maja niekorzysc (tak mi sie wydaje) od 2004 roku
    prowadze ksiege sumiennie (nie sam tylko przez biuro rachunkowe) ale tu mam
    pytanie czy na moim miejscu zrobilibyscie korekte do roku 2001-2003 czy zosatwic
    nie zwracac na siebie uwagi. Nadmienie ze teraz place naprawde duze podatki i
    jestem z US na czysto.
    Moje pytanie wzieło sie stad ze jakis inny grupowicz mial kontrole za rok 2000 i
    chyba nie ejst prawda to ze tyle lat wstecz Uzedom niechce sie zagladac do ksiag.
    Pozdrawiam proszac o sugestie co powinienem zrobic
    Michał

  • 2. Data: 2006-05-12 11:09:25
    Temat: Re: Jak radzicie
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Michał" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ksiag.
    > Pozdrawiam proszac o sugestie co powinienem zrobic

    chłopie, bezpieczny to ty możesz być dopiero jak minie okres przedawnienia.
    A urzędy tym chętniej wyciągają takie starocie, bo jeszcze dowalą Ci odsetki
    za cały ten czas. Niedługo przedawni Ci się ewentualne zadłużenie z 2001 r.
    (o ile się orientuję, to w kwietniu 2007 r.), lata 2002-2003 to jeszcze
    trochę dłużej

    pozdrawiam
    Magdi

  • 3. Data: 2006-05-12 11:42:53
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 12 May 2006 12:46:30 +0200, Michał napisał(a):

    > Prowadze działalnosc od 2001 roku i teraz wiem ze w latach 2001-2003 mam kilka
    > drobnych bledów na szczescie na maja niekorzysc (tak mi sie wydaje)

    co to znaczy "tak mi się wydaje" ?? nie wiesz czy na swoją korzyść ??

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 4. Data: 2006-05-12 11:45:33
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 12 May 2006 13:09:25 +0200, Magdi napisał(a):

    > (o ile się orientuję, to w kwietniu 2007 r.), lata 2002-2003 to jeszcze
    > trochę dłużej

    to trochę źle się orientujesz ( bez urazy ). Termin płatności za 2001 r to
    kwiecień 2002. a więc termin przedawnienia zaczyna biegnąć dopiero od
    31.12.2002 + 5 lat to 31.12.2007 .

    --
    Mieczysław

  • 5. Data: 2006-05-12 14:17:20
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to trochę źle się orientujesz ( bez urazy ). Termin płatności za 2001 r to
    > kwiecień 2002. a więc termin przedawnienia zaczyna biegnąć dopiero od
    > 31.12.2002 + 5 lat to 31.12.2007 .

    Dziękuję za poprawienie mojej pomyłki.

    Magdi