  • Data: 2003-12-12 19:46:04
    Temat: Jak rozliczyć prawidłowo remanent
    Od: Nadia<m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry ! Do tej pory pozwalałam sobie czytać wypowiedzi
    mądrzejszych ode mnie księgowych , jak również jestem księgową ale
    ciągle się uczę i chyba do końca życia tak będzie:)) Dlatego też
    potrzebuję waszej mądrej pomocy. Swojemu pracodawcy księguję
    dokumenty powierzone ale kiedy przychodzi koniec roku jest
    odwieczne pytanie ile powinien mieć na stanie towarów. Wiem ze nie
    księguje całego przychodu dlatego też boi się o końcowy wynik
    rozliczenia rocznego.Właściwie to on powinien wiedzieć ile czego ma a
    nie ja - ale cóż księgowa powinna wiedzieć tak on uważa:)) dlatego też
    moje pytanie oczywiście jasna sprawa iż inwentaryzacja początkowa
    plus zakup towa.handlowych minus końcowa daje stan towarów w
    formie.Ale jak wyliczyć tę końcową napewno jest jakiś wzór czy szablon
    ponieważ gdy przychodzi urząd na kontrolę szybcutko wiedzą iż jest
    np. zaniżony przychód . Jak oni to liczą?? Czy możecie mi pomóc np.
    opierając się na jakiś przykładowych liczbach? będę bardzo wdzięczna
    wszystkim za okazałą pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info