    From: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak sie rozliczac za drobne uslugi
    Date: Sat, 22 Jun 2002 00:19:35 +0200

    Witam.
    Mam nastepujace pytanie:
    jak rozliczac sie z *drobnej* bardzo dzialalnosci - uslugi internetowe dla
    osob prywatnych (nie potrzeba wystawiac faktur)?
    Wszystko ma byc maksymalnie uproszczone, bo wplywy sa minimalne.
    Czy wystarczy, ze osoba prywatna bedzie odprowadzala jakiestam podatki, czy
    trzeba do tego zakladac firme. Wlasciwie to wiem, ze na pewno firma zalatwia
    sprawe, jednak gra nie jest raczej warta swieczki. Ile wynosza odpowiednie
    do tego podatki, kogo obowiazuja progi podatkowe (0% za ilestam dochodow).
    Umowa o dzielo odpada, bo z tego co wiem sluzy to do zupelnie czego innego.
    W przypadku, o ktorym mowie sa to uslugi sprzedawane na jakis okres czasu za
    oplate w formie abonamentu, np. nieprofesjonalne hostowanie stron www (ale
    nie dostarczanie internetu!).

    Dzieki,

    --
    J.