  • 1. Data: 2003-12-23 15:11:29
    Temat: Jak sie rozliczyć??
    Od: "Dawid P" <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij>

    Witam. Mam nie udowodnione dochody za rok 2003 (nie podpisałem żadnej umowy
    ani nie wystawiałem żadnego rachunku). Idzie w jakis sposób rozliczyć się z
    Urzędem Skarbowym aby mieć ich z głowy?? Jesli tak to proszę o podanie na
    podstawie jakiego PIT lub gdzie mam szukac.

    --
    Pozdrowienia,
    Dawid P

  • 2. Data: 2003-12-23 19:30:12
    Temat: Re: Jak sie rozliczyć??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Dec 2003 16:11:29 +0100, "Dawid P"
    <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij> wrote:

> [...]
    >Urzędem Skarbowym aby mieć ich z głowy?? Jesli tak to proszę o podanie na
    >podstawie jakiego PIT lub gdzie mam szukac.
    Skoro nie podpisales umowy tzn ze nie masz dochodow (formalnie). To po
    co sie chcesz rozliczac? Masz w tym jakis cel (masz udokumentowane
    jakies wydatki np. zakup nieruchomosci i chcesz teraz udokumentowac ze
    miales te pieniadze, czy po co to rozliczenie?)?

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2003-12-23 22:20:02
    Od: "Dawid P" <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij>

> [...]
    > jakies wydatki np. zakup nieruchomosci i chcesz teraz udokumentowac ze
    > miales te pieniadze, czy po co to rozliczenie?)?

    No mam cel: skarbówka sie za mnie wzieła. a niechciał bym płacic odsetek.