  • 1. Data: 2003-10-26 10:45:31
    Temat: Jak sie teraz rozliczac?
    Od: "Janek R." <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam niecałe 24 lata. Do tej pory rozliczałem się wspólnie z samotnie
    wychowującą mnie mamą. Nie pracowałem, pobierałem jedynie rentę rodzinną.
    Kilka miesięcy temu skończyłem studia i udało mi się znaleść pracę. Pracuję
    od września 2003 r.

    W jaki sposób mogę rozliczyć się z fiskusem za rok 2003? Czy istnieje
    możliwość wspólnego rozliczenia się za ten rok, czy też za cały rok 2003
    będę musiał rozliczać się indywidualnie?

    TIA
    pozdrawiam, Janek

  • 2. Data: 2003-12-05 20:32:33
    Temat: Re: Jak sie teraz rozliczac?
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    > Witam
    Niestety, po osiągnięciu wieku 24 lata i podjęciu pracy nie może Pan
    korzystać z rozliczenia na dotychczasowych preferencyjnych zasadach.
    Teraz pozostaje samodzielne rozliczanie sie zarówno przez Pana jak i
    prze Mamę. Rozliczenie dotyczy całego roku podatkowego i nie
    podlega podziałowi.
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info