  • 1. Data: 2008-12-19 20:31:50
    Temat: Jak to jest z tym VATem od używanej ciężarówki z UE na firmę??
    Od: "Andrew" <w...@w...pl>

    Witam

    Właśnie kupiłem sobie używaną ciężarówkę w Belgii na fakturę unijną w cenie
    netto. No i zadowolony sobie idę do księgowej a ona mi mówi, że VAT z tej
    faktury się nie rozlicza z VATem z innych kosztów i muszę go normalnie
    zapłacić - tak?

  • 2. Data: 2008-12-19 21:36:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrew wrote:

> [...]
    > cenie netto. No i zadowolony sobie idę do księgowej a ona mi mówi, że
    > VAT z tej faktury się nie rozlicza z VATem z innych kosztów i muszę

    I wtedy ją zapytałeś o podstawę prawną i ona powiedziała,
    że ma zastosowanie art nr x ustawy.
    Podaj ten artykuł, to podyskutujemy.
    Może nie miało miejsca WDT, albo cos innego...

  • 3. Data: 2008-12-19 21:56:55
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-12-2008 o 22:36:44 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > I wtedy ją zapytałeś o podstawę prawną i ona powiedziała,
    > że ma zastosowanie art nr x ustawy.
    > Podaj ten artykuł, to podyskutujemy.
    > Może nie miało miejsca WDT, albo cos innego...

    Mi świeci światełko że nowe środki transportu
    mają osobną od VAT-7 deklarację. A księgowa
    usłyszała 'pojazd' i gotowe :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2008-12-19 23:36:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Dec 2008, cef wrote:

    > I wtedy ją zapytałeś o podstawę prawną i ona

    Zacytuję Tristana: "biuro otwarło dziuby ze zdumienia"
    :P

    pzdr, Gotfryd