  • 1. Data: 2008-12-20 10:30:23
    Temat: Składka zdrowotna - umorzenie
    Od: "John" <s...@d...to>

    Witam
    Czy mam szanse na to by ZUS umorzył zaległe składki zdrowotne należne z
    prowadzonej (nieaktywnej - podatek 0) działalności gospodarczej.
    Zaznaczam że przez cały okres jestem zatrudniony i skłądki w pełnym wymiarze
    odprowadza mój pracodawca.
    Zgóry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2008-12-20 22:30:35
    Temat: Re: Składka zdrowotna - umorzenie
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    John napisal:
> [...]
    > prowadzonej (nieaktywnej - podatek 0) działalności gospodarczej.
    > Zaznaczam że przez cały okres jestem zatrudniony i skłądki w pełnym wymiarze

    To chyba bylby wiekszy cud niz w Kanie Galilejskiej :)
    Tam to byla tylko prosta nielegalna produkcja alkoholu
    bez akcyzy, a tu chcesz uszczuplic naleznosci NFZ.
    Nie widze szans :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-12-21 14:24:45
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > prowadzonej (nieaktywnej - podatek 0) działalności gospodarczej.
    > Zaznaczam że przez cały okres jestem zatrudniony i skłądki w pełnym wymiarze

    NIe wiedziałeś, że oni wymagają tej kasy ? Jak się zorientowałeś ?

  • 4. Data: 2009-01-07 11:42:30
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 21 Dec 2008 15:24:45 +0100, m...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > NIe wiedziałeś, że oni wymagają tej kasy ? Jak się zorientowałeś ?

    Przecież zgłosił się "na ZZA" ;)