  • 1. Data: 2008-12-19 07:46:57
    Temat: Pieczatka, kolor
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    cz sa prawne przeciwskazania bym w swojej pieczatce (1 os DG) mial czerwony tusz?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-19 08:03:10
    Temat: Re: Pieczatka, kolor
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 07:46:57 +0000, autor napisał(a):

    > cz sa prawne przeciwskazania bym w swojej pieczatce (1 os DG) mial czerwony tusz?

    Nie ma przeciwskazań. Z wyjątkiem stemplowania deklaracji do ZUS. Tam
    według wszelkich instrukcji musi być czarny. I chyba wynika to z kwestii
    technicznych. W jednej znanej mi firmie musieli powtórnie złożyć kilka
    deklaracji DRA podstemplowanych na czerwono, bo "skaner nie wczytał".

  • 3. Data: 2008-12-19 08:25:33
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > technicznych. W jednej znanej mi firmie musieli powtórnie złożyć kilka
    > deklaracji DRA podstemplowanych na czerwono, bo "skaner nie wczytał".

    a to problem zus chyba? :)
    Kupilem podpis elektroniczny, czy bede musial chodz jedna deklaracje zlozyc
    papierowo czy wszystko moze isc przez platnika?

    pozdrawiam

    ps
    a czerwoniutka fajna jest :)

  • 4. Data: 2008-12-19 08:35:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 08:25:33 +0000, autor napisał(a):

    > a to problem zus chyba? :)

    Nie. Twój.

    > Kupilem podpis elektroniczny, czy bede musial chodz jedna deklaracje
    > zlozyc papierowo czy wszystko moze isc przez platnika?

    Na papierze zgłoszenie płatnika (ZFA)

  • 5. Data: 2008-12-19 08:47:00
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    > Nie. Twój.

    moj bylby gdyby to z ustawy wynikalo a nie z widzimisie

    > Na papierze zgłoszenie płatnika (ZFA)

    no to deklaracja bedzie bez pieczatki, w czym problem..

  • 6. Data: 2008-12-19 12:13:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-12-2008 o 09:47:00 autor
    <n...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > moj bylby gdyby to z ustawy wynikalo a nie z widzimisie

    Zdaje się że wynika, trzeba by znaleźć konkretny artykuł
    ale dopisali coś o tym że jeśli deklaracji nie da rady zczytać
    to problem masz właśnie Ty.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2008-12-19 13:49:32
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    > Zdaje siÄ&#65533; Ĺźe wynika, trzeba by znaleĹşÄ&#65533; konkretny artykuĹ&#65533;
    > ale dopisali coĹ&#65533; o tym Ĺźe jeĹ&#65533;li deklaracji nie da rady
    zczytaÄ&#65533;
    > to problem masz wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie Ty.

    ale przeraszam co nie da rady zczytac, jest mowa o tym ze program musi
    zczytac(w ustawie) czy ogolnie za ma byc czytelnie wypelnione?
    ja mam bardzo wyrazna pieczatke (mocny czerwony kolor jak przytrzymam),
    wypelniona tez bedzie -deklaracja - czytenie. Jak oko bez problemu przeczyta
    to na co konkretnie moga sie powolac w sadzie?

  • 8. Data: 2008-12-19 14:54:12
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-12-2008 o 14:49:32 autor
    <n...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przeczyta
    > to na co konkretnie moga sie powolac w sadzie?

    art. 47a usus
    5. Zakład nie przyjmuje dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, które nie
    mogą być przetworzone przy użyciu technologii automatycznego odczytu
    stosowanej przez Zakład, co traktuje się jak nieprzekazanie dokumentów.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 9. Data: 2008-12-19 15:39:43
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > cz sa prawne przeciwskazania bym w swojej pieczatce (1 os DG) mial
    > czerwony tusz?

    Dopuszczalne jest składać dokumenty bez pieczątki do wszystkich znanych mi
    instytucji. Czasami tylko jak pytają o pieczątkę to tłumacze, że nie ma i
    pasuje. Tylko trzeba wtedy wszystko składać bez pieczątki, a w to miejsce
    się podpisać i wystarczy. Jak się zacznie pieczątki przystawiać i numery
    dowodu pisać to potem trzeba nowe dokumenty składać przy zmianie pieczątki
    czy dowodu.

  • 10. Data: 2008-12-19 20:04:51
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:gifjhh$32j$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > cz sa prawne przeciwskazania bym w swojej pieczatce (1 os DG) mial
> [...]

    Prowadzę DG od 1995, mniej więcej od 2000 roku nie mam pieczątki i jakoś nie
    komplikuje mi to niczego, po co Ci pieczątka?