  • Data: 2004-06-27 17:13:35
    Temat: Jak to zrobić ??
    Od: "Rafał Ściężor" <e...@A...FCNZ.cebxbpvz.bet> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Bardzo proszę o odpowiedź na następujące pytanie. Mam zamiar umieścić w
    prasie ogłoszenie drobne i zaoferować w nim moją pomoc użytkownikom
    komputerów, oczywiście odpłatnie. Czy muszę rejestrować firmę czy da się
    to zrobić w inny sposób, taki w którym nie musiał bym miesięcznie płacić
    700 PLN Urzędowi Skarbowemu cz ZUS-owi. Dodam jeszcze, że w tym roku
    ukończyłem szkołę średnią, narazie nie zamierzam kształcić się dalej i
    jestem zarejstrowany w UP bez prawa do pobierania zasiłku dla
    bezrobotnych.

    Pozdrawiam
    Rafał Ściężor