  • 1. Data: 2004-06-27 17:13:35
    Temat: Jak to zrobić ??
    Od: "Rafał Ściężor" <e...@A...FCNZ.cebxbpvz.bet>

    Witam,

    Bardzo proszę o odpowiedź na następujące pytanie. Mam zamiar umieścić w
    prasie ogłoszenie drobne i zaoferować w nim moją pomoc użytkownikom
    komputerów, oczywiście odpłatnie. Czy muszę rejestrować firmę czy da się
    to zrobić w inny sposób, taki w którym nie musiał bym miesięcznie płacić
    700 PLN Urzędowi Skarbowemu cz ZUS-owi. Dodam jeszcze, że w tym roku
    ukończyłem szkołę średnią, narazie nie zamierzam kształcić się dalej i
    jestem zarejstrowany w UP bez prawa do pobierania zasiłku dla
    bezrobotnych.

    Pozdrawiam
    Rafał Ściężor

  • 2. Data: 2004-06-28 02:59:06
    Temat: Re: Jak to zrobić ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Jun 2004, Rafał Ściężor wrote:
    [...]
    >+ prasie ogłoszenie drobne i zaoferować w nim moją pomoc użytkownikom
    >+ komputerów, oczywiście odpłatnie. Czy muszę rejestrować firmę czy da się
    >+ to zrobić w inny sposób

    Najprostszy to znaleźć "zaprzyjaźnioną firmę" która klientowi
    wystawi f-rę a od ciebie przyjmie rachunek. Oczywiście firma
    bedzie "coś" dla siebie z tego chciała (nawet powinna żeby
    US się nie czepiał). Ale... to chyba najprościej ?
    Jak firma będzie "100%VAT" (w sprzedaży) to nawet VAT naliczany
    klientom się "nie zmarnuje" (odliczą sobie :)).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)

  • 3. Data: 2004-06-28 17:02:06
    Od: "Rafał Ściężor" <e...@A...FCNZ.cebxbpvz.bet>

    Jak się nie da, to napiszcie "nie da się" :)

    Pozdrawiam
    Rafał Ściężor