  • 1. Data: 2002-12-06 11:21:37
    Temat: Jak to zrobic?
    Od: "Justyna" <b...@z...com.pl>

    Witam.
    Od trzech lat jestem "w domu" na urlopie wychowawczym. Od 1.01.2003 wracam
    do pracy. Moj maz 2 lata temu zalozyl wlasna dzialalnosc. Jest na PKPiR i
    nie jest vat'owcem. Placi za siebie cala skladke ZUS. Co trzeba zrobic, zeby
    jego firme "przepisac" na mnie, w taki sposob, zeby nie zmieniac za wiele,
    ani nie zakladac nowej i zeby maz mogl w niej normalnie - tak jak
    dotychczas - pracowac? Zaoszczedzimy w ten sposob prawie 500 zl
    miesiecznie...:)

    Justyna

  • 2. Data: 2002-12-06 14:21:38
    Temat: Re: Jak to zrobic?
    Od: "Jacek" <J...@b...com.pl>

    ale maz nie bedzie mial ubezpieczenia, chyba ze go ubezpieczysz jako osobe
    wspolpracujaca
    jacek

  • 3. Data: 2002-12-06 22:27:31
    Od: "Justyna" <b...@z...com.pl>

    > ale maz nie bedzie mial ubezpieczenia, chyba ze go ubezpieczysz jako
    osobe
    > wspolpracujaca

    Czyli nie bedzie zadnych oszczednosci....
    A co byloby gdybym nie mogla wrocic do pracy i nie zarejestrowalabym sie
    jako bezrobotna? Za uslugi medyczne palcilabym 100%? Czy maz prowadzac DG i
    placac skladke za siebie nie powoduje ubezpieczenia dzieci i mnie?

    Justyna