  • 1. Data: 2003-03-31 18:18:05
    Temat: Jak uwzglednic PIT-8c w rocznym zeznaniu?
    Od: "rudy" <p...@p...onet.pl>

    Jako pracownik-dystrybutor funduszy inwestycyjnych jestem zwolniony z opłat
    dystrybucyjnych, jakie towarzystwo pobiera przy zakupie jednostek w
    funduszach. W związku z tym dostałem z towarzystwa formularz PIT-8C, w
    którym wykazano ulgę w opłacie manipulacyjnej za 2002 rok, kwota 240,00 PLN.
    W jaki sposób rozliczyć podatek od tych przychodów w zeznaniu rocznym
    (jestem osobą fizyczną nie prowadzącą własnej działalności)? W części F
    formularza PIT-37 nie wymieniono formularza PIT-8C jako tego, na podstawie
    którego wypełnia się tą część, w którym miejscu należy więc umieścić
    wspomniane przychody?