eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak uwzglednic na VAT7 vat od paliwa wliczony w koszty ??? › Jak uwzglednic na VAT7 vat od paliwa wliczony w koszty ???
  • Data: 2005-08-18 05:29:08
    Temat: Jak uwzglednic na VAT7 vat od paliwa wliczony w koszty ???
    Od: rafal <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Rozliczam sie przy pomocy rachmistrza ( KPiR).
    Samochod osobowy mam jako srodek trwaly, wiec calosc faktur za paliwo
    wrzucam brutto w koszty
    ponoc na deklaracji VAT, mam uwzglednic gdzies ten VAT ktory jest na
    fakturach za paliwo - jak ? gdzie go wpisac w ktora pozycje ??? recznie
    dopisywac czy mna byc jakos w ewidncji widoczny VAT ?? ( niby nie bo nie
    odliczam wiec co tylko na deklaracji sumowac i wpisywac w jakas pozycje ? ))

    rafal
    ps. prosze tez na priva odpowiedz