  • 1. Data: 2005-08-18 05:29:08
    Temat: Jak uwzglednic na VAT7 vat od paliwa wliczony w koszty ???
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam

    Rozliczam sie przy pomocy rachmistrza ( KPiR).
    Samochod osobowy mam jako srodek trwaly, wiec calosc faktur za paliwo
    wrzucam brutto w koszty
    ponoc na deklaracji VAT, mam uwzglednic gdzies ten VAT ktory jest na
    fakturach za paliwo - jak ? gdzie go wpisac w ktora pozycje ??? recznie
    dopisywac czy mna byc jakos w ewidncji widoczny VAT ?? ( niby nie bo nie
    odliczam wiec co tylko na deklaracji sumowac i wpisywac w jakas pozycje ? ))

    rafal
    ps. prosze tez na priva odpowiedz

  • 2. Data: 2005-08-18 06:38:51
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Uzytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dopisywac czy mna byc jakos w ewidncji widoczny VAT ?? ( niby nie bo nie
    > odliczam wiec co tylko na deklaracji sumowac i wpisywac w jakas pozycje
    ------------------------------
    Nalezy wpisac do deklaracji Vat-7 w poz.57 mozna wpisac recznie ale wpisujac
    odpowiednio do nieodliczonego wejdzie do deklaracji samo.
    Wypelniasz deklaracje z programu czy reczenie na deklaracji ze skrabówki .
    Wiola

  • 3. Data: 2005-08-18 08:57:25
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik rafal <r...@n...com.pl>
    w wiadomości <news:de16bk$66g$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    > wrzucam brutto w koszty
    > ponoc na deklaracji VAT, mam uwzglednic gdzies ten VAT ktory jest na

    Od którejś wersji Rachmistrz ma pozycje npo w zakładce VAT (i można powyżej
    podać powód).W starszej wersji zmodyfikowałem sposób wyliczania odpowiednich
    pól w deklaracji VAT na podstawie kategorii zakupu.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]