  • 1. Data: 2006-11-02 11:38:03
    Temat: Jak wpisać taką fakture
    Od: "RM" <r...@p...onet.pl>

    Prowadze DG jednoosobowa firma na ksiazce z vatem. Zakupilem programy komp.
    i jest tak: data wystawienia 30.10 data sprzedaży 30.10 natomiast na
    dole faktury sposob zapłaty - przelew 20.11. Czy taka fakture moge
    zaksiegowac w pazdzierniku (VAT7 i PIT5 w pazdzierniku)
    pzdr robert

  • 2. Data: 2006-11-02 11:41:56
    Temat: Re: Jak wpisać taką fakture
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 02 Nov 2006 12:38:03 +0100, RM napisał(a):

> [...]
    > dole faktury sposob zapłaty - przelew 20.11. Czy taka fakture moge
    > zaksiegowac w pazdzierniku (VAT7 i PIT5 w pazdzierniku)

    A skąd my mamy wiedzieć czy koszty rozliczasz kasowo czy memoriałowo i
    kiedy tę fakturę dostałeś? Oraz czy może już zdązyłeś za nią zapłacić?

  • 3. Data: 2006-11-02 12:07:02
    Od: "RM" <r...@p...onet.pl>

    > A skąd my mamy wiedzieć czy koszty rozliczasz kasowo czy memoriałowo i
    > kiedy tę fakturę dostałeś? Oraz czy może już zdązyłeś za nią zapłacić?

    No tak sorki
    FAkture dostalem dzisiaj i dzisiaj ja przelewem zaplacilem
    kasowo czy memorialowo - nie wiem :(

  • 4. Data: 2006-11-02 15:32:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 listopada 2006 13:07
    (autor RM
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <eicn0u$sdu$1@news.onet.pl>):

    > No tak sorki
    > FAkture dostalem dzisiaj i dzisiaj ja przelewem zaplacilem
    > kasowo czy memorialowo - nie wiem :(

    To pewnie memoriałowo. Natomiast jeśli ją dostałeś dzisiaj to albo udajesz
    głupa że przyszła w październiku (ryzykując wpadkę) albo księgujesz po
    prostu w listopadzie.

    --
    Jego Ponurość Tristan