eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak wrzucać w koszty rachunek telefoniczny? › Jak wrzucać w koszty rachunek telefoniczny?
  • Data: 2004-07-23 14:56:39
    Temat: Jak wrzucać w koszty rachunek telefoniczny?
    Od: "Robert W." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Jeśli w lipcu prowadziłem działalność gospodarczą, to czy mogę w tym
    miesiącu wrzucić w koszty rachunek telefoniczny otrzymany w tym miesiącu
    (tel. stacjonarny)? Czy liczy się w tym przypadku data zapłacenia czy okres
    jaki widnieje na fakturze? Wiadomo że TPSA wysyła swoje faktury około 15
    każdego miesiąca ale za miesiąc poprzedni. Moja księgowa upiera sie że
    ważny jest okres za jaki jest wystawiona faktura, więc faktury którą
    otrzymałem teraz za czerwiec nie moge wrzucić w koszty (mimo że opłaciłem
    ją w lipcu), bo w czerwcu nie prowadziłem działalności. Dopiero jak
    otrzymam fakturę lipcową będe mógł ją wrzucic w koszty sierpniowe jeśli
    będę jeszcze prowadził działalność. Jeśli po miesiącu ja zawieszę, to z
    taką fakturą nic nie zrobię. Czy tak ma się rczeczywistość?
    Druga kwestia, telefon zarejestrowany jest nan mnie jako osobe prywatną.
    Podobno w takim przypadku nie mogę wpuścić w koszty abonamentu. Czy to też
    prawda?
    --
    Pozdrawiam.
    Robert.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1