  • 1. Data: 2002-07-01 21:24:30
    Temat: Jak wyglada obrot wierzytelnosciami ????
    Od: "HaTeMeL" <h...@s...pl>

    Ostatnio spotkalem sie z dlugiem (wierzytelnoscia) jaki ma jakas firma wobec
    mojego sasiada, zainteresowalo mnie to.
    Czy ktos muglby mi wyjasnic jak to wyglada.
    Czy aby obracac wierzytelnosciami ,kupowac je , sprzedawac to trzeba
    zakladac firme, czy moze osoba fizyczna terz moze kupowac i sptrzedawac
    dlugi,
    jak to wyglada ??????
    Czy od tego placi sie jakies specjalne podatki ????
    HaTeMeL
    h...@s...pl