  • 1. Data: 2002-07-01 20:25:03
    Temat: pit 4 i prawa autorskie
    Od: "daemon" <g...@o...pl>

    podpisalem z pracownikiem umowe o dzielo z prawami autorskimi ktore to praco
    wnik przenosi na mnie. umowa jest na 3000. Koszty uzyskania przychodu to 50%
    wiec zaliczka jaka musze odprowadzic do us za pracownika to 20% z 1500 czyli
    300. Czy to rozumowanie jest poprawne?

    Drugie pytanie dotyczy wypelnienia pitu 4.
    Ja zrobilem to tak(podam numery rubryk i kwoty):
    54-1
    55-3000
    56-0
    57-0
    58-300
    59-300

    67-300
    69-300.

    reszta rubryk to 0

    Moje watpliwosci budzi jednak rubryka 66 - wpisalem tam 0 ale nie jestem pew
    ien czy wlasnie tam nie powinno byc wpisane 300 a w rubrykach od 54 do 59 -
    0.

    Jezeli ktos ma doswiadczenie w wypelnianiu pit4 to prosze o rade.

  • 2. Data: 2002-07-02 07:32:17
    Temat: Re: pit 4 i prawa autorskie
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    "daemon" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    50%
    > wiec zaliczka jaka musze odprowadzic do us za pracownika to 20% z 1500

    OK

    > Drugie pytanie dotyczy wypelnienia pitu 4.
    > Ja zrobilem to tak(podam numery rubryk i kwoty):
> [...]

    Nie

> [...]
    pew
    > ien czy wlasnie tam nie powinno byc wpisane 300 a w rubrykach od 54 do

    Właśnie tak powinno być tzn 66, 67 i 69 - 300

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-07-02 16:17:31