    From: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak wystawic dowod wewnetrzny?
    Date: Tue, 19 Nov 2002 11:11:22 +0100

    Czesc. Instalowalem w aucie opony zimowe. Faktura za te usluge zawiera
    duzo pozycji, kazda z osobna wyceniona. Wydaje mi sie ze moge to
    prosciej ujac w KPiR niz przepisywac jedno po drugiej 8 pozycji 'montaz
    kol', 'wywazanie' itd. - za pomoca dowodu wewnetrznego. Nie wiem tylko
    jak sie do tego zabrac. Co trzeba napisac na blankiecie DW? Nr faktury?

    nijou