  • 21. Data: 2011-03-11 12:58:01
    Temat: Re: Jak z PIT-36 odczytać ile zarobiłem?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Skoro się nie da, to trudno. Od pewnego czasu w tym wątku jedynie
    > wyjaśniam stawiane przez rozmówców kwestie.

    Cóż, skoro nie potrafisz tego oszacować choćby "z grubsza" i na tej
    podstawie podjąć decyzji, to znaczy, że i tak żadnej decyzji zawodowej
    nie byłbyś w stanie podjąć bez względu na szczegółowość danych :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2011-03-12 08:20:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.03.2011 13:58, Liwiusz pisze:

    > Cóż, skoro nie potrafisz tego oszacować choćby "z grubsza" i na tej
    > podstawie podjąć decyzji, to znaczy, że i tak żadnej decyzji zawodowej
    > nie byłbyś w stanie podjąć bez względu na szczegółowość danych :)

    to dość dziwne założenia stawiasz. Powiedzmy, że masz 2 wybory, listę za
    i przeciw i wychodzi ci po równo. Zarobki z grubsza też takie same.
    Wyciągasz szczegółowe dane i wychodzi ci 5 tysięcy rocznie więcej po
    wybraniu drogi zawodowej A.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2011-03-12 09:12:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > i przeciw i wychodzi ci po równo. Zarobki z grubsza też takie same.
    > Wyciągasz szczegółowe dane i wychodzi ci 5 tysięcy rocznie więcej po

    Dość dziwne to jest to, że różnicę 400zł miesięcznie uchwycisz tylko w
    PITcie, a z porównaniu warunków umowy sobie już nie poradzisz...

    Zresztą PIT daje pogląd na to, co było, a ciebie interesuje to, co
    będzie. Ergo: porównuj złożone oferty, a nie historię.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2011-03-12 10:53:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.03.2011 10:12, Liwiusz pisze:
    > Dość dziwne to jest to, że różnicę 400zł miesięcznie uchwycisz tylko w
    > PITcie, a z porównaniu warunków umowy sobie już nie poradzisz...

    Dziwne jest to, że dyskutujesz z własną wizją, bez przeczytania faktów.
    Nie żeby to było dziwne jako takie, bo to bardziej norma niż ewenement w
    UseNecie,
    no ale w Twoim wykonaniu już mnie jakby dziwi.

    > Zresztą PIT daje pogląd na to, co było, a ciebie interesuje to, co
    > będzie. Ergo: porównuj złożone oferty, a nie historię.

    Nie ma żadnych złożonych ofert, umów itp. Są wielowątkowe dochody z
    wielu źródeł, takich jak: DG, UoP ze zmiennymi dochodami, UoD, U-Z.

    No nic, myślę, że dyskusja zeszła na jałowe tory. Zadałem pytanie,
    dowiedziałem się, że z PITów tego nie da się wyciągnąć, a teraz jestem
    atakowany złośliwymi komentarzami na temat mojej niemożności
    podejmowania decyzji albo nieumiejętności czytania umów tylko dlatego,
    że nie pasuję do schematu, który sobie wyobraziłeś bez czytania moich
    wyjaśnień.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2011-03-12 11:37:27
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-12, o godz. 11:53:10
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > Nie ma żadnych złożonych ofert, umów itp. Są wielowątkowe dochody z
    > wielu źródeł, takich jak: DG, UoP ze zmiennymi dochodami, UoD, U-Z.

    To nie brzmi jak droga zawodowa (ani tym bardziej biznesowa),
    raczej jak składak na przeżycie. Więc nie ma czego porównywać.

    Tomek

  • 26. Data: 2011-03-12 13:52:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.03.2011 12:37, tomek pisze:

    > To nie brzmi jak droga zawodowa (ani tym bardziej biznesowa),
    > raczej jak składak na przeżycie. Więc nie ma czego porównywać.

    ROTFL

    --
    Przemysław Adam Śmiejek