    From: "WSm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak zmienić stawke wypadkowego w Płatniku ???
    Date: Tue, 04 Feb 2003 07:46:18 GMT

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:b1npjt$2as4$1@news2.ipartners.pl...
    > Poprawcie w pliku PpParametry.dat jak napisałem wyżej i po problemie.
    Łatwo mówić, jak się umie to zrobić.
    Aby mnie nikt nie pouczał dodam, że ja wiem, jak to zrobić, ale duży procent
    użytkowników wiedzieć nie będzie.
    Zatrzyma się choćby na decyzji co zrobic z wpisem: Okres1=011999122002
    Dziś jest już luty roku 2003. No i co? Pominąć ten wpis, czy zmienić? Czy
    może dodać nowy? No, jak rada? Napisać: zmień wpis w pliku *.dat - jest
    nonszalancką poradą godną gimnazjalisty.
    WSm