  • 11. Data: 2003-02-04 08:22:39
    Temat: Re: Jak zmienić stawke wypadkowego w Płatniku ???
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Zygmunt Kałuża <e...@h...pl> wrote:

    Nie każ ludziom grzebać w plikach,bo to zupełnie niepotrzebne i nic nie
    da.Uwierz starszemu i zrób jak radziłem.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 12. Data: 2003-02-04 08:35:24
    Od: "Likryska" <l...@s...onet.pl>

    Jacek i Roman napisali. Stawkę zmienić w danych płatnika. Kroki :
    1. Rejestr płatnika
    2. Dane ewidencyjne
    3. Rachunki bankowe i inne dane
    4. Stopa procentowa na ubezpieczenie wypadkowe

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-02-04 19:48:11
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zygmunt Kałuża <e...@h...pl> wrote:
    >
    > Nie każ ludziom grzebać w plikach,bo to zupełnie niepotrzebne i nic nie
    > da.Uwierz starszemu i zrób jak radziłem.
    > Jacek
    Albo po prostu wpisz % wypadkowego na dra. jest tam takie pole. Zadziała bez
    probloemu.
    PawełJ