  • 1. Data: 2005-03-11 10:54:40
    Temat: problem kupno-sprzedaz auta
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Witam mam do Was takie pytanie
    nie moge na nie znalesc odpowiedzi :-)

    sytuacja jest skomplikowana:
    kupilam samochod od firmy sp. z o.o., dostalam fakture, po tygodniu
    zaoferowano mi
    atrakcyjna cene za ten samochod i postanowilam go sprzedac .....
    nie zdazylam przerejestrowac
    co powinnam zrobic?
    1. podpisze umowe z kupujacym i przekaze mu dowod rejestracyjny na firme od
    ktorej kupilam?
    2. on zaplaci podatek pcc
    3. czy ja mam jakies dodatkowe koszty (transakcja ponizej 10tys euro)

    blagam o szybka odpowiedz :-)
    dziekuje z gory
    pozdrawiam
    gosia

  • 2. Data: 2005-03-11 12:20:54
    Temat: Re: problem kupno-sprzedaz auta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Mar 2005, Gosi@ wrote:

    >+ sytuacja jest skomplikowana:
    >+ kupilam samochod od firmy sp. z o.o., dostalam fakture, po tygodniu
    >+ zaoferowano mi
    >+ atrakcyjna cene za ten samochod i postanowilam go sprzedac .....
    [...]
    >+ 2. on zaplaci podatek pcc
    >+ 3. czy ja mam jakies dodatkowe koszty (transakcja ponizej 10tys euro)

    ...rozumiem że to iż ty masz dochód do wykazania w PIT jest oczywiste,
    bo wspominasz tylko o PCC...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)