  • 1. Data: 2002-07-24 09:13:22
    Temat: Jaka UMOWA!
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Witam i potrzebuję dorady!
    Prowadzę DG na KPR za zakresu usług informatycznych! Pewien człowiek
    wykonuje czasami dla mnie naprawy drukarek i komputerów i potrzebuję sięz
    nim jakoś rozliczyć!

    Czy może to byćumowa o dzieło czy tylko umowa zlecenie! JAk powinna być
    sfotmułowana umowa o dzieło?
    Usługi te wykonuje dla mnie kila razy w miesiącu czy mogę więc wystawić
    jednąumowę na koniec miesiąca czy za każda naprawę osobno!

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-07-24 09:22:21
    Temat: Re: Jaka UMOWA!
    Od: "Yaro_P" <j...@p...onet.pl>

    Umowa - zlecenie

    Yaro_P

  • 3. Data: 2002-07-24 09:43:28
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    A w umowie zlecenie trzeba zaznaczyc termin wykonania! Czy moze byc caly
    miesiac?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-07-24 10:07:53
    Od: "Yaro_P" <j...@p...onet.pl>

    Może być i rok a rachunki będzie wystawiał miesięcznie.

    Yaro_P