  • 1. Data: 2002-07-24 08:31:11
    Temat: zwrot VAT z US ?
    Od: "Krzysztof" <w...@h...com>

    Szanowni grupowicze!

    Zamierzam kupić samochód na raty na firmę z homologacją na ciężarowy.
    Słyszałem, że przysługuje mi zwrot zapłaconego VAT-u z US. Kwota jaka będzie
    mi zwrócona to ok.8000zł. Mam pytanie czy przypuszczalnie cała kwota
    zostanie mi zwrócona na moje konto bankowe :-) już w następnym miesiącu po
    zakupie samochodu. Czy też może US nie jest taki szczodry i rozbije 8000zł
    na mniejsze raty, które będzie mi spłacał przez kolejne przykładowe 6
    miesięcy.

    pozdr
    Krzysztof W.

  • 2. Data: 2002-07-24 09:50:57
    Temat: Re: zwrot VAT z US ?
    Od: "Likryska" <l...@s...onet.pl>

> [...]
    > zakupie samochodu. Czy też może US nie jest taki szczodry i rozbije 8000zł
    > na mniejsze raty, które będzie mi spłacał przez kolejne przykładowe 6

    Nie w następnym miesiącu po zakupie samochodu tylko najwcześnie w ciągu 25
    dni od otrzymania przez Urząd Skarbowy deklaracji VAT-7 przy złożonym
    wniosku lub w normalnym trybie w ciagu 60 dni . Kwota jednorazowo na
    rachunek bankowy.

    Krystyna

  • 3. Data: 2002-07-24 15:07:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    złożonym
    > wniosku lub w normalnym trybie w ciagu 60 dni . Kwota jednorazowo na

    Na 25 dni, też się nie załapie, bo dla zakupu środków trwałych
    (o ile dobrze pamiętam- jeśli nie może ktoś poprawi)
    też jest mowa o zapłaceniu faktur,
    z których ten zwrot się należy. A kolega kupuje na raty, więc
    poczeka 60 dni.

    CEZ

  • 4. Data: 2002-07-24 16:13:43
    Od: "Krzysztof" <w...@h...com>

    Nie rozumię ?
    Czyli do 25 dni od złożenia VAT-7 nie ma szans ?
    Natomiast do 60 dni - zwrócą na pewno pieniążki (całą kwotę ?)?

    Dlaczego kupno na raty coś tu mąci ?
    A co by było gdybym kupił samochód płacąc od razu całą kwotę ?

    pzdrow
    Krzysiek W.

  • 5. Data: 2002-07-24 17:12:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie rozumię ?
    > Czyli do 25 dni od złożenia VAT-7 nie ma szans ?

    Są, jeśli zapłacisz fakturę za samochód w c a ł o ś c i

    > Natomiast do 60 dni - zwrócą na pewno pieniążki (całą kwotę ?)?

    Tak.

    > Dlaczego kupno na raty coś tu mąci ?

    Art. 21.6a ustawy

    > A co by było gdybym kupił samochód płacąc od razu całą kwotę ?

    Patrz pierwsza odpowiedź

    Pzdr
    CEZ