  • Data: 2007-05-03 07:20:53
    Temat: Jaka ustalic wartosc lokalu do amortyzacji ?
    Od: "D@rck" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    W styczniu dostałem w darowiźnie lokal niemieszkalny. W maju rozpocząłem DG
    polegającą na wynajmie tego lokalu i chcę ten lokal wprowadzić do EŚT i go
    amortyzować. Nie wiem tylko jaką przyjąć wartość tego lokalu bo w przeciągu
    4 miesięcy lokale w tej okolicy zdrożały. Czy z aktu notarialnego? Czy
    zamówić wycenę rzeczoznawcy nieruchomości?

    pozdrawiam
    Diko