eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJaka zaleznosc miedzy 20% podatkiem od odsetek a Urzedem Skarbowym? › Jaka zaleznosc miedzy 20% podatkiem od odsetek a Urzedem Skarbowym?
  • Data: 2003-09-17 13:20:02
    Temat: Jaka zaleznosc miedzy 20% podatkiem od odsetek a Urzedem Skarbowym?
    Od: "Lukin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszytkich.

    Nie wiem czy dokładnie ten temat był poruszany już na grupie (szukalem na
    googlu, ale nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedz). Chodzi mi o nastepujaca
    rzecz. Jestem bezrobotnym studentem, który wyjechal troche na zarobek
    zagranice i po powrocie chce ulokowac troche gotówki w fundusze
    inwestycyjne. Teraz pytanie czy inwestujac okreslona kwote, od ktorej
    pozniej odprowadzony zostanie 20% podatek (od zysku), urzad skarbowy dostaje
    moje dane osobowe i może mnie wezwac na rozmowe skad miałem pieniadze skoro
    nie wykazuje u nich zadnego dochodu. Jeśli "grozi" mi wezwanie, to proszę o
    rade jak można legalnie ulokowac ciezko zarobione pieniadze, aby pozniej
    nie miec jakis klopotów. Z gory dziekuje za odpowiedz.