  • 1. Data: 2004-01-26 13:11:06
    Temat: Jaki PIT dla umowy o dzieło, jaki dla umowy zlecen
    Od: ELA<e...@i...pl>

    Muszę zrobić rozliczenia podatkowe pracownikomza 2003 rok. Sprawa
    prosta jeśli mieli umowy o pracę (PIT 11) ale jak rozliczyć tych na
    umowę zlecenie i tych na umowę o dzieło. Pytanie może się wydać
    dość banalne, ale to mój debiut i nie bardzo mam kogo zapytać.
    Dziękuję z góry.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-26 14:41:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ELA napisał:

> [...]
    > umowę zlecenie i tych na umowę o dzieło. Pytanie może się wydać
    > dość banalne, ale to mój debiut i nie bardzo mam kogo zapytać.

    PIT-8B o ile umowy były powyżej 148zł butto.

    Dobrze jest przesledzic opisy na PICie i sprawdzić artykuły ustaw do
    których sie odnoszą. Wbrew pozorom niewiele pozostaje potem wątpliwości
    pt. co/gdzie i jak wpisac ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-26 22:42:29
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    > PIT-8B o ile umowy były powyżej 148zł butto.

    146 zł

    Marek