  • 1. Data: 2004-01-26 12:21:59
    Temat: auto vat 2004?
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    http://biznes.onet.pl/0,860024,wiadomosci.html
    to jest link.... a teraz pytanie.....po co kratka???po 1maja 2004....

    wg.mojej wiedzy nowe przepisy o podatku vat dotyczace zwrotu vat przy
    zakupie auta mialy spowodowac to,ze bedzie mozna kupic samochod osobowy na
    firme i wtedy juz bez kratki(czyt.homologacji ciezarowej)bedzie mozna
    odzyskac 50%vat nie wiecej niz 3000zl.a z artykulu wynika ze po 1maja dalej
    bedzie trzeba zakladac kratki zeby odliczyc choc te 50%.przeciez nowa ustawa
    miala sprawe kratek zamknac raz na zawsze a okazuje sie ze wprowadzi tylko
    straszne ograniczenia i dalej bedzie trzeba montowac kratki.czy ktos mi to
    moze wytlumaczyc?czy ja aby dobrze to rozumiem???

  • 2. Data: 2004-01-26 14:56:33
    Temat: Re: auto vat 2004?
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Ja nadal zastanawiam sie czy te przepisy o rzekomym braku możliwości
    odliczania vatu obowiązują juz dziś.
    Ciągle słyszę że ustawa w toku a chcemy kupić samochód w leasing w styczniu,
    mam odliczać ten vat czy nie? Oto jest pytanie
    Agata

  • 3. Data: 2004-01-26 20:54:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, gregor wrote:
    [...]
    >+ przeciez nowa ustawa
    >+ miala sprawe kratek zamknac raz na zawsze

    Pierwsze słyszę ! "Raz na zawsze" zamknąć mógłby model "VAT
    właściwego" (w Niemczech zdaje się) - od wszystkiego co może
    być KUP wolno odliczać VAT.
    ^ tu jest kropka :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd