  • 11. Data: 2003-10-27 00:14:50
    Temat: Re: Jaki VAT 22/7 wystawiac na uslugi internetowe ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003, Rafal wrote:

    >+ Witam
    >+ Mam wykupione łącza od tpsy z Vatem oczywiscie 7%.
    >+
    >+ Musze zacząc wystawiac faktury podpiętym ludzikom, jaki VAT ??? czy mnie
    >+ jako malo firme zajmującą sie roznym komputerowymi uslugami obowiazuje vat 7
    >+ % czy 22% jak na wszystki uslugi przemnie wykonywane ????

    Odpowiedzi masz cały stosik :), jeszcze uwaga która już
    kiedyś była: trzeba się pilnować czy świadczy się również
    *inne* usługi. Jak się "ludzikom" doda a to pocztę, a to
    stronę www, a to coś-tam - to trzeba uważać, czy to czasem
    nie jest 22% ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2003-10-27 09:30:03
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>

    Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > stawkę
    >
    > Próbowałeś wysłać to TPsy takie oświadczenie, albo ktoś z twoich znajomych
    > tak zrobił ? To by był bardzo dobry pomysł na obniżenie sobie VATu.Napisz
    > tym coś więcej .

    Jedna firma z okolicy tak zrobiła. Ostateczny wynik = nie wiem, jednak musi
    coś w tym być, ponieważ, jeśli łącze kupiło się tylko po to by korzystać z
    internetu, a na większość usług internetowych jest 7% to dlaczego miałoby
    się dawać stawkę 22% jak za inne usługi nie zaliczone do internetowych?

  • 13. Data: 2003-10-28 17:06:38
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

> [...]
    > *inne* usługi. Jak się "ludzikom" doda a to pocztę, a to
    > stronę www, a to coś-tam - to trzeba uważać, czy to czasem

    Dokładnie, tylko że nie poczta czy www o tym decyduje, jeśli w umowie jest
    zaznaczone że ludziki mają prawo korzystać z otoczenia sieciowego to już
    jest transmisja danych za 22% i albo na cały abonament trzeba dać 22% albo
    rozdzielić na internet 7% i inne usługi 22%.

    Lee