  • 1. Data: 2007-08-24 10:08:19
    Temat: Jaki Vat?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Chodzi o rzecz kupioną (bez faktury) na allegro.
    Firma chce ją sprzedać dalej (z zyskiem).
    Jak w tym przypadku powinna wyglądać kwestia opodatkowania VAT?

    22% od całości, zwolniony czy jeszcze inaczej?

  • 2. Data: 2007-08-24 10:16:52
    Temat: Re: Jaki Vat?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2007 12:08:19 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Chodzi o rzecz kupioną (bez faktury) na allegro.
    > Firma chce ją sprzedać dalej (z zyskiem).
    > Jak w tym przypadku powinna wyglądać kwestia opodatkowania VAT?
    >
    > 22% od całości, zwolniony czy jeszcze inaczej?

    Czy firma używała tej rzeczy? Jak długo?

  • 3. Data: 2007-08-24 10:22:25
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Czy firma używała tej rzeczy? Jak długo?

    Nie, nówka.
    Kupiona w celu dalszej odsprzedaży, dla klienta który MUSI mieć fakturę.

  • 4. Data: 2007-08-24 12:05:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2007 12:22:25 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie, nówka.
    > Kupiona w celu dalszej odsprzedaży, dla klienta który MUSI mieć fakturę.

    No to pełny normalny VAT.
    Mam nadzieję, że jakiś dowód zakupu masz np. wydruk aukcji.

  • 5. Data: 2007-08-24 12:48:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > No to pełny normalny VAT.
    > Mam nadzieję, że jakiś dowód zakupu masz np. wydruk aukcji.

    Jasne.
    Rozumiem że koszt przez DW i nie ma problemu?

  • 6. Data: 2007-08-25 08:22:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Aug 2007, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > Jasne.
    > Rozumiem że koszt przez DW i nie ma problemu?

    ...znaczy jak transakcja <1000 zł. Powyżej jeszcze PCC od zakupu.
    I "dożywotne" prowadzenie ewidencji PCC.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-08-25 08:24:41
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > ...znaczy jak transakcja <1000 zł.

    Mniej, to pierdółki za kilkadziesiąt złotych.
    Na allegro są, a w normalnym handlu ni huhu, brak.

  • 8. Data: 2007-08-26 13:42:55
    Od: "Damian / / /" <w...@...x.c.a.r.p.l>

    Użytkownik "Cavallino"
    > Kupiona w celu dalszej odsprzedaży, dla klienta który MUSI mieć fakturę.

    Pol roku temu na takie samo pytanie dostalem odpowiedz, ze
    na rzeczy na ktore nie ma sie faktury zakupu nie mozna sprzedac na fakture.
    Cos sie zmienilo przez ostatnie pol roku?

  • 9. Data: 2007-08-26 18:32:11
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2007 15:42:55 +0200, Damian / / / napisał(a):

    hej :)
    > Pol roku temu na takie samo pytanie dostalem odpowiedz, ze
    > na rzeczy na ktore nie ma sie faktury zakupu nie mozna sprzedac na fakture.
    > Cos sie zmienilo przez ostatnie pol roku?

    Aż tak się nie zmieniło... Może więc nie do końca Twoje pytanie było takie
    samo, coo? ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 10. Data: 2007-08-27 22:42:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Aug 2007, Damian / / / wrote:

    > Użytkownik "Cavallino"
    >
    > Pol roku temu na takie samo pytanie dostalem odpowiedz, ze
    > na rzeczy na ktore nie ma sie faktury zakupu nie mozna sprzedac na fakture.
    > Cos sie zmienilo przez ostatnie pol roku?

    Nie odpowiedziałeś Jagnie - mnie też intryguje, czy to było TAKIE SAMO
    pytanie.

    pzdr, Gotfryd