    From: "Graszka" <g...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Date: Fri, 11 Jul 2003 13:55:45 +0200

    Po otrzymaniu ostatniej tabeli taryf prowizji i opłat z mojego banku (PEKAO
    SA) mam lekki zawrót głowy i gorączkowo myślę, gdzie by tu umieścić swój
    rachunek firmowy, aby nie płacić takiego haraczu.
    Może grupowicze umożliwią mi przegląd tego segmentu rynku prezentując
    "swoje" banki? Przy okazji wszyscy będą mogli skorzystać z tego swoistego
    forum i przekonać się gdzie lokuje się ich bank na tle innych.
    Pozdrawiam, Graszka