  • 1. Data: 2003-07-11 11:55:45
    Temat: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    Po otrzymaniu ostatniej tabeli taryf prowizji i opłat z mojego banku (PEKAO
    SA) mam lekki zawrót głowy i gorączkowo myślę, gdzie by tu umieścić swój
    rachunek firmowy, aby nie płacić takiego haraczu.
    Może grupowicze umożliwią mi przegląd tego segmentu rynku prezentując
    "swoje" banki? Przy okazji wszyscy będą mogli skorzystać z tego swoistego
    forum i przekonać się gdzie lokuje się ich bank na tle innych.
    Pozdrawiam, Graszka

  • 2. Data: 2003-07-11 13:01:50
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Graszka wrote:

> [...]
    > "swoje" banki? Przy okazji wszyscy będą mogli skorzystać z tego
    > swoistego forum i przekonać się gdzie lokuje się ich bank na tle

    NTG
    pl.biznes.banki
    Ja mam w PKO BP: prowadzenie 20 zł/mies, przelew 4,50 zł

  • 3. Data: 2003-07-11 13:06:09
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Graszka wrote:

> [...]
    > "swoje" banki? Przy okazji wszyscy będą mogli skorzystać z tego
    > swoistego forum i przekonać się gdzie lokuje się ich bank na tle

    NTG
    pl.biznes.banki

  • 4. Data: 2003-07-11 15:39:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 11 Jul 2003 13:55:45 +0200, w <bemaln$jd3$1@korweta.task.gda.pl>,
    "Graszka" <g...@p...wp.pl> napisał(-a):

    > Może grupowicze umożliwią mi przegląd tego segmentu rynku prezentując
    > "swoje" banki? Przy okazji wszyscy będą mogli skorzystać z tego swoistego
    > forum i przekonać się gdzie lokuje się ich bank na tle innych.

    Inteligo (PKO BP)
    mBank (BRE)
    coś tam jeszcze dla małego i średniego biznes ma BPHPBK

  • 5. Data: 2003-07-11 20:58:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Jul 2003, Graszka wrote:
    [...]
    >+ Może grupowicze umożliwią mi przegląd tego segmentu rynku prezentując
    >+ "swoje" banki?

    Skromnie - internetowe: mBank (BRE) i Inteligo (PKO BP) :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-07-11 21:03:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Jul 2003, Jureq wrote:

    >+ Graszka wrote:
    [...]
    >+ NTG
    >+ pl.biznes.banki

    TG, pytanie zostało źle odczytane (IMHO) bo powinno brzmieć:
    "w którym banku trzymacie pieniądze żeby podatek od dochodu
    z kapitałów pienieżnych związanych z DG [czyli wliczany
    w rozliczenie PIT-5] był największy ?"
    :)
    Niestety (stety ??) grupa ma "skrzywienie gospodarcze" i równie
    dobrej *statystyki* kont grupowiczów *do DG* na *.banki chyba
    nie da się zebrać :)
    Oczywiście nijak się to ma do statystyki kont w przeciętnej
    DG, ale jak ktoś jest grupowiczem... to statystycznie też
    nijak się ma do przeciętnej DG, jak mniemam :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-07-12 13:05:36
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Graszka" <g...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > "swoje" banki? Przy okazji wszyscy będą mogli skorzystać z tego swoistego
    > forum i przekonać się gdzie lokuje się ich bank na tle innych.

    polecam Kredyt Bank. Jeśli masz stały dostęp do internetu, to kosztować będą
    Cię tylko przelewy do US/ZUS (internetowe przelewy pozostałe są darmowe),
    przelewy papierowe (3 zł), opłata miesięczna jest rzędu 20-30 zet. To chyba
    jedna z najkorzystniejszych ofert kont z dostępem do interentu. (też mają
    swoje wady, ale ogólnie jest OK)

    Magda

  • 8. Data: 2003-07-12 15:44:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Jul 2003, Magdalena wrote:
    [...]
    >+ polecam Kredyt Bank.

    OT i NTG, ale tak z czystego lenistwa: obsługują również
    przy podanych cenach spółki handlowe ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-07-12 17:01:32
    Od: c...@r...com (ChrisS)

  • 10. Data: 2003-07-12 17:37:20
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >coś tam jeszcze dla małego i średniego biznes ma BPHPBK

    ma i to całkiem niezłą ofertę,

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

    **od lat zadowolony klient BPH BPK S.A.