  • 1. Data: 2009-01-21 17:26:43
    Temat: Jaki numer PKD na wykonywanie dekoracji
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Witam!

    Wiecie może pod co (numer PKD) można podczepić usługę wykonywania
    dekoracji w przedszkolach, polegającą na wymyśleniu jej, namalowaniu,
    wycięciu, skonstruowaniu? Przejrzałem z grubsza PKD i nie mogę znaleźć
    niczego sensownego.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 2. Data: 2009-01-21 18:11:49
    Temat: Re: Jaki numer PKD na wykonywanie dekoracji
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-01-2009 o 18:26:43 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@wywal_towp.pl> napisał(a):

> [...]
    > dekoracji w przedszkolach, polegającą na wymyśleniu jej, namalowaniu,
    > wycięciu, skonstruowaniu? Przejrzałem z grubsza PKD i nie mogę znaleźć

    Znajdź działalność artystyczną, w starej PKD 2004 to było pod 80-coś albo 90-coś.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-21 19:47:32
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 21 sty 2009 w liście [news:op.un4ctzf2l60ql1@unk] Tomek
    [t...@o...pl] napisał(a):

    > Znajdź działalność artystyczną, w starej PKD 2004 to było pod
    > 80-coś albo 90-coś.

    Znalazłem:

    ~~~~~~
    90.02.Z - Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień
    artystycznych

    Podklasa ta obejmuje:

    * działalność wspomagającą wystawianie przedstawień teatralnych,
    operowych, baletowych, musicalowych i innych:
    o działalność reżyserów, producentów, scenografów,
    projektantów i wykonawców teatralnych dekoracji scenicznych,
    maszynistów sceny, specjalistów od oświetlenia sceny, konferansjerów
    itd.
    ~~~~~~

    Tylko czy to PKD będzie odpowiednie do wytwarzania dekoracji na
    przedstawienia w przedszkolach? Słowo "inne" wskazywałoby, że chyba
    tak.

  • 4. Data: 2009-01-21 19:58:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-01-2009 o 20:47:32 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@wywal_towp.pl> napisał(a):

> [...]

    > Tylko czy to PKD będzie odpowiednie do wytwarzania dekoracji na
    > przedstawienia w przedszkolach? Słowo "inne" wskazywałoby, że chyba

    Wpisz sobie dla spokoju wewnętrzengi kilka PKD które wydają się
    pokrywać daną dziedzinę i zapomnij - nie ma za to żadnych sankcji.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-21 21:43:50
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 21 sty 2009 w liście [news:op.un4hsle0l60ql1@unk] Tomek
    [t...@o...pl] napisał(a):

    > Wpisz sobie dla spokoju wewnętrzengi kilka PKD które wydają się
    > pokrywać daną dziedzinę i zapomnij - nie ma za to żadnych sankcji.

    To zrobię jak mój znajomy - wrzucę w profil działalności wszystkie
    możliwe rodzaje. Wyjdzie kilka stron zadrukowanych maczkiem, ale
    przynajmniej spokój będzie :)

    A serio, to numer PKD potrzebny mi też do określenia czy taka usługa
    podpada pod ryczałt, a jeżeli tak, to pod jaką stawkę.

  • 6. Data: 2009-01-21 21:56:39
    Od: "2wroc" <g...@w...pl>

    witaj,
    bzdury piszesz...
    pzdr

  • 7. Data: 2009-01-21 22:03:48
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-01-2009 o 22:43:50 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@wywal_towp.pl> napisał(a):

    > To zrobię jak mój znajomy - wrzucę w profil działalności wszystkie
    > możliwe rodzaje. Wyjdzie kilka stron zadrukowanych maczkiem, ale
    > przynajmniej spokój będzie :)

    Ja tak ostatnio zrobiłem, włącznie z handlem w szczękach
    i montażem pieców hutniczych :-)

    > A serio, to numer PKD potrzebny mi też do określenia czy taka usługa
    > podpada pod ryczałt, a jeżeli tak, to pod jaką stawkę.

    Aha, no to gorzej - bo nie możesz o wiążącą wystąpić nawet na to.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-01-21 23:24:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2009, Rafał Wawrzycki wrote:

    > To zrobię jak mój znajomy - wrzucę w profil działalności wszystkie
    > możliwe rodzaje. Wyjdzie kilka stron zadrukowanych maczkiem, ale
    > przynajmniej spokój będzie :)

    Przecież główne grupy PKD nie zajmują kilku stron.
    A do GUS (gdzie trzeba podać "podstawowe" ze szczegółowym wskazaniem)
    podaje się max trzy "podstawowe".
    A - pora późna, to nie umiem sobie przypomnieć, jaki to skutek
    uboczny "wyszedł" przy okazji podania w zakresie DG "wszystkiego" :)
    Niewykluczone że jednym jest niemożność wykonywania umów
    "osobiście" (acz o to są spory, znaczy czy dopuszczalne jest
    *jednoczesne* wykonywanie tego samego zakresu w DG i "osobiście",
    co najmniej można oberwać w KUP :D).

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-01-21 23:44:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 2wroc,

    > witaj,
    > bzdury piszesz...
    > pzdr

    Masz coś więcej do powiedzenia, czy tylko wpadłes potrolować z nudów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2009-01-22 07:57:04
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 22 sty 2009 w liście
    [news:Pine.WNT.4.64.0901220020080.3828@quad] Gotfryd Smolik news
    [s...@s...com.pl] napisał(a):

    > Przecież główne grupy PKD nie zajmują kilku stron.
    > A do GUS (gdzie trzeba podać "podstawowe" ze szczegółowym
    > wskazaniem)
    > podaje się max trzy "podstawowe".

    Znajomemu przy zakładaniu działalności nie chciało się szukać
    konkretnych rodzajów, więc kliknął ileś tam razy w odpowiednie miejsca
    (jest z Warszawy, więc można to zrobić elektronicznie) i zaznaczyło mu
    co się dało jak leci. W efekcie ma na zaświadczeniu z urzędu miasta
    wypisane w szczegółach rodzaje działalności.

    > A - pora późna, to nie umiem sobie przypomnieć, jaki to skutek
    > uboczny "wyszedł" przy okazji podania w zakresie DG "wszystkiego"
    > :)

    Że zacytuję znajomego: "Przy odbieraniu baba w okienku nie robiła
    problemów" ;)