  • 1. Data: 2009-01-21 20:23:22
    Temat: Który urząd skarbowy
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Nie wiem czy tylko ja mam taki dziwny problem, ale po prostu nie wiem
    który urząd skarbowy jest odpowiedni dla mojego miejsca zamieszkania.
    No więc jest jakaś baza danych/lista urządów przyporządkowanych
    konkretnym ulicom? Gdzie to sprawdzić? Może jest to gdzieś w necie?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2009-01-21 22:02:30
    Temat: Re: Który urząd skarbowy
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-01-2009 o 21:23:22 jimmij <j...@j...jj> napisał(a):

> [...]
    > No więc jest jakaś baza danych/lista urządów przyporządkowanych
    > konkretnym ulicom? Gdzie to sprawdzić? Może jest to gdzieś w necie?

    Może być na stronie izby skarbowej

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-21 22:41:20
    Temat: Re: Który urzd skarbowy
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Tomek <t...@o...pl> writes:

    > Może być na stronie izby skarbowej

    No i jest - nawet wyszukiwarkę po ulicach mają. :)
    Dzięki.

    --
    jimmij