  • 1. Data: 2002-09-03 10:11:24
    Temat: Jaki podatek?
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    Kupiłem w zeszłym roku mieszkanie, teraz muszę je sprzedać. Wiem, że muszę
    zapłacić 10% podatku do US, chyba że kupię w ciągu 2 lat drugie mieszkanie.
    I teraz pytanie:
    Jeśli sprzedam mieszkanie za powiedzmy 160 000, a kupię za 120 000 zł, to
    jaki podatek muszę zapłacić? Od całości, czy od różnicy?
    Bardzo dziękuję za ew podpowiedzi.
    Artur

  • 2. Data: 2002-09-04 09:21:06
    Temat: Odp: Jaki podatek?
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Użytkownik Artur <o...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al21ru$oa3$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Jeśli sprzedam mieszkanie za powiedzmy 160 000, a kupię za 120 000 zł, to
    > jaki podatek muszę zapłacić? Od całości, czy od różnicy?

    oczywiscie ze od roznicy ( +1/2 odsetek budzetowych za 2 lata) chciaż z
    przepisu to jednoznacznie nie wynika,
    mozesz zawsze za pozostale 40000 zrobic remont zakupionego mieszkania,
    ...a moze tez maly remoncik u tesciowej ... (:
    krys