  • Data: 2008-12-27 17:33:23
    Temat: Jaki program do KPiR polecacie?
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym zrezygnować z usług mojego biura rachunkowego. Mam prostą
    księgowość, cała sprzedaż zwolniona z vatu, więc zrezygnowałem z bycia
    vatowcem. Chcę spróbować samodzielnie.

    Jaki bezproblemowy, prowadzący człowieka za rączkę program polecilibyście?
    Najlepiej taki, żeby firma miała jakichś konsultantów i robiła
    aktualizacje.
    Jakie funkcje powinien mieć taki program? PIT-5 wiem. PIT-4 w razie czego
    wiem. Jakie jeszcze druki powinien generować?

    Jak współpraca z zusem? Czy taki program sam drukuje deklaracje ZUS, czy
    musi współpracować z programem Płatnik?

    Czy taki program generuje roczny PIT?

    Czy istnieje program księgowy, za pomocą którego można jednocześnie
    wystawiać rachunki?

    --
    Quid leges sine moribus?