  • 1. Data: 2006-07-13 20:13:18
    Temat: Jaki program magazynowo-fakturujący ?
    Od: "Rufio B." <b...@z...tylkodlanews.pl>

    Od lat używam WF-Maga, w zasadzie mógłby być.. ale ostatnio brakuje mi w nim
    kilku funkcji.
    Znacie może program który ma takie możliwości jak:
    a) sortowanie towarów wg ceny
    załóżmy że przychodzi klient i chce abym u podał wszystkie towary z jakiegoś
    asortymentu o cenie niższej od 20 zł. W WF Magu nie udało mi się tego
    dokonać.
    b) łatwą edycję i zmiany w wystawionych fakturach
    c) gradację cen - czyli rabat zależny od ilości szt. zakupionego towaru a
    nie od wartości zakupu
    d) obsługa "bezmyszkowa"

    Rufio .

  • 2. Data: 2006-07-14 08:57:28
    Temat: Re: Jaki program magazynowo-fakturujący ?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Użytkownik "Rufio B." <b...@z...tylkodlanews.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiegoś
    > asortymentu o cenie niższej od 20 zł. W WF Magu nie udało mi się tego

    Program Smart ma taką funkcjonalność. Dostępny jest na stronie:
    http://www.smart-system.pl

    > b) łatwą edycję i zmiany w wystawionych fakturach

    to również umożliwia powyższy program

    > c) gradację cen - czyli rabat zależny od ilości szt. zakupionego towaru a
    > nie od wartości zakupu

    tego niestety nie umożliwia, ale zawsze możemy na Państwa zlecenie
    doprogramować taką funkcjonalność.

    > d) obsługa "bezmyszkowa"

    Praca bezmyszkowa jest możliwia choć musiałby Pan przyzwyczaić się do nowych
    skrótów klawiszowych co nie byłoby łatwe po latach używania wf-maga.

    Marcin

  • 3. Data: 2006-07-14 14:39:12
    Od: RakuKrak <r...@a...kom.pl>

    Rufio B. wrote:

> [...]
    > b) łatwą edycję i zmiany w wystawionych fakturach
    > c) gradację cen - czyli rabat zależny od ilości szt. zakupionego towaru a

    W Symfonii da się to wszystko zrobić - program handel - demo na stronie
    www.symfonia.pl

    --
    ###################
    Raku

  • 4. Data: 2006-07-14 15:39:27
    Od: "oprogramowanie" <b...@o...pl>

    Zobacz PolkaSQL na: http://www.odl.com.pl

  • 5. Data: 2009-08-26 09:33:51
    Temat: Re: Re:_Jaki_program_magazynowo-fakturujący_?
    Od: "ksiegowy45" <marketing@WYTNIJ_TOpoznan.varico.com>

    Wszystko czeko potrzebujesz znajdziesz w Varico ObSp -> www.varico.com

  • 6. Data: 2009-11-16 12:50:40
    Od: "AnnaZbrowska" <anna.zbrowska@WYTNIJ_TOpoznan.varico.com>

    Polecam zajrzeć na stronę www.varico.com i pobrać Bezpłatny Start programu ObSp,
    czyli pełnowartościowy program w wersji 30 dniowej. Wybierzesz wersję dla siebie po
    testujesz, sprawdzisz poziom sprzedaży a co ważne bezpłatny serwis telefoniczny.
    Aktualizacje programu są zawsze na czas. Instrukcje programów, dostęp do filmów
    instruktażowych w wersji HD to standard dla klientów - pełen komfort - firma dba o
    klienta. Polecam!

  • 7. Data: 2009-11-16 12:59:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    AnnaZbrowska @ a...@p...varico.com wrote:
    > Polecam zajrzeć na stronę [...]

    Abuse też pewnie będzie zainteresowany.
    Zrobiłem mu forward.

    Piotrek

  • 8. Data: 2009-11-16 22:48:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Piotrek pisze:

    > Abuse też pewnie będzie zainteresowany.
    > Zrobiłem mu forward.

    Obawiam się, że ona tego nie czyta i że musisz pisać bezpośrednio na
    adres a...@p...varico.com. Choć biorąc pod uwagę styl, to to
    jest raczej robot niż żywa osoba, więc pewnie nie odpowie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek