    From: "Konrad" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jaki sposób najlepszy na zatrudnienie cioci?
    Date: Thu, 8 Feb 2007 01:04:56 +0100

    Dokładnie chodzi mi o ciocię, którą chcę posadzić w sklepie żeby odbierała
    telefony od klientów. Jak najtaniej w tej chwili mi wyjdzie zatrudnić ją w
    sposób legalny żeby podczas ewentualnej kontroli nikt się nie przyczepił.
    Jedyny pomysł jaki mi przyszedł do głowy to żeby otworzyła działalność
    gospodarczą i podpisała ze mną umowę o współpracę. Akurat ciocia łapie się
    na
    preferencyjny ZUS na dwa lata także wyjdzie około 280 miesięcznie. Ale może
    da się to zrobić jeszcze jakoś taniej????