  • 1. Data: 2007-02-08 00:04:56
    Temat: Jaki sposób najlepszy na zatrudnienie cioci?
    Od: "Konrad" <p...@p...onet.pl>

    Dokładnie chodzi mi o ciocię, którą chcę posadzić w sklepie żeby odbierała
    telefony od klientów. Jak najtaniej w tej chwili mi wyjdzie zatrudnić ją w
    sposób legalny żeby podczas ewentualnej kontroli nikt się nie przyczepił.
    Jedyny pomysł jaki mi przyszedł do głowy to żeby otworzyła działalność
    gospodarczą i podpisała ze mną umowę o współpracę. Akurat ciocia łapie się
    na
    preferencyjny ZUS na dwa lata także wyjdzie około 280 miesięcznie. Ale może
    da się to zrobić jeszcze jakoś taniej????

  • 2. Data: 2007-02-08 14:49:09
    Temat: Re: Jaki sposób najlepszy na zatrudnienie cioci?
    Od: "Piotr Stróżyna" <p...@s...pl>

    Czapa, takie fikcyjne zatrudnienie od tego roku odpada :(